Μεγάλο το κύμα των αντιδράσεων από επιχειρηματίες , από κατοίκους και από επισκέπτες της Αράχωβας, για την πολύωρη διακοπή νερού που υπήρχε από τα ξημερώματα της Κυριακής μέχρι αργά το βράδυ της ίδιας ημέρας. Μια ημέρα που ο τζίρος των επιχειρήσεων αντί να ανέβει , έκανε αισθητή βουτιά λόγω της αδυναμίας εξυπηρέτησης των πελατών , λόγω έλλειψης νερού.
Πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν και όσες έμειναν ανοικτές, υπολειτουργούσαν.
Η ταλαιπωρία και η αγανάκτηση των επισκεπτών χτύπησε κόκκινο . Φωνές, παράπονα, ακυρώσεις, μέχρι και καταστάσεις ακραίες διαδραματίστηκαν από επισκέπτες. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα επιβατών τουριστικού λεωφορείου που αναγκάστηκε να μεταβεί με τους επιβάτες σε γειτονική περιοχή για τις άκρως απαραίτητες ανθρώπινες ανάγκες .
Είναι η δεύτερη μεγάλη ζημιά μέσα σε διάστημα 3-4 μηνών και σε συνδυασμό με άλλες που είχαν προηγηθεί, αρκεί για να βγει το συμπέρασμα ότι κάτι δεν λειτουργεί καλά και όχι δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός ούτε ένα μεμονωμένο περιστατικό.
Δυστυχώς , όπως αναφέρουν έμπειροι υδραυλικοί, ο όλος σχεδιασμός της ύδρευσης της Αράχωβας, δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της περιοχής.
Εδώ να τονιστεί ότι έργα για να υπάρχει νερό στην Αράχωβα όλο τον χρόνο , έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν με αποτέλεσμα οι ποσότητες που υπάρχουν στις δεξαμενές καθόλη την διάρκεια του χρόνου, να κρίνονται επαρκής.
Όμως δεν γίνεται να υπάρχει ζημιά στην μια περιοχή της Αράχωβας και να χρειάζεται να γίνει διακοπή σε όλη την περιοχή. Ας είναι ο κεντρικός αγωγός, θα μπορούσαν να είχαν μπει βάνες και να γίνονταν διακοπή νερού μόνο στην περιοχή της ζημιάς και προς εκείνο το σημείο και όχι γενικευμένη διακοπή.
Όσον αφορά το μηχάνημα που προκαλεί τα πολλά προβλήματα, που προφανώς δεν αντικαταστάθηκε την πρώτη φορά με την πρώτη μεγάλη βλάβη αλλά συνέχισε την λειτουργία του (δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν απλά επισκευάστηκε ή απλώς συνέχισε την προβληματική του λειτουργία) , να τονίσω ότι υπάρχουν εφαρμογές με τις οποίες παρακολουθούνται διάφορα μηχανήματα για το αν λειτουργούν σωστά όλο το 24ωρο και αν όχι , να προλαβαίνουν οι αρμόδιοι να επεμβαίνουν.
Αυτές οι εφαρμογές, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, δύναται να εγκατασταθούν και στα έξυπνα κινητά και όχι μόνο στους υπολογιστές του Δήμου. Ίσως χρειάζονται νέα προγράμματα ή νέα μηχανήματα.
Το θέμα δεν είναι αν ήταν παρών όλος ο μηχανισμός για την αποκατάσταση των 3 συνεχόμενων ζημιών κατά την διάρκεια της Κυριακής , αλλά τα μέτρα πρόληψης ή το εναλλακτικό σχέδιο για την όσο γίνεται λιγότερη ταλαιπωρία όλων.
Όσον αφορά τους επιχειρηματίες, καλό θα ήταν να τοποθετήσουν άπαντες για πολλούς και διαφόρους λόγους, ένα πλαστικό βυτίο νερού για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων. Είναι κάτι που δεν κοστίζει ιδιαίτερα και εξασφαλίζεται η επιχείρηση για κάποιες δύσκολες ώρες.
Τέλος , οι φωνές που ακούγονται για σαμποτάζ ορισμένων .....δεν ευσταθούν .....
Υ.Γ. Σε παρόμοιο γεγονός σε άλλο Δήμο της Ελλάδας,
πάρθηκε απόφαση για απαλλαγή εισφορών για 2 μήνες. Ας εφαρμοσθεί και σε εμάς.
Πολλές επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να κλείσουν και όσες έμειναν ανοικτές, υπολειτουργούσαν.
Η ταλαιπωρία και η αγανάκτηση των επισκεπτών χτύπησε κόκκινο . Φωνές, παράπονα, ακυρώσεις, μέχρι και καταστάσεις ακραίες διαδραματίστηκαν από επισκέπτες. Χαρακτηριστικό το παράδειγμα επιβατών τουριστικού λεωφορείου που αναγκάστηκε να μεταβεί με τους επιβάτες σε γειτονική περιοχή για τις άκρως απαραίτητες ανθρώπινες ανάγκες .
Είναι η δεύτερη μεγάλη ζημιά μέσα σε διάστημα 3-4 μηνών και σε συνδυασμό με άλλες που είχαν προηγηθεί, αρκεί για να βγει το συμπέρασμα ότι κάτι δεν λειτουργεί καλά και όχι δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός ούτε ένα μεμονωμένο περιστατικό.
Δυστυχώς , όπως αναφέρουν έμπειροι υδραυλικοί, ο όλος σχεδιασμός της ύδρευσης της Αράχωβας, δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της περιοχής.
Εδώ να τονιστεί ότι έργα για να υπάρχει νερό στην Αράχωβα όλο τον χρόνο , έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν με αποτέλεσμα οι ποσότητες που υπάρχουν στις δεξαμενές καθόλη την διάρκεια του χρόνου, να κρίνονται επαρκής.
Όμως δεν γίνεται να υπάρχει ζημιά στην μια περιοχή της Αράχωβας και να χρειάζεται να γίνει διακοπή σε όλη την περιοχή. Ας είναι ο κεντρικός αγωγός, θα μπορούσαν να είχαν μπει βάνες και να γίνονταν διακοπή νερού μόνο στην περιοχή της ζημιάς και προς εκείνο το σημείο και όχι γενικευμένη διακοπή.
Όσον αφορά το μηχάνημα που προκαλεί τα πολλά προβλήματα, που προφανώς δεν αντικαταστάθηκε την πρώτη φορά με την πρώτη μεγάλη βλάβη αλλά συνέχισε την λειτουργία του (δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν απλά επισκευάστηκε ή απλώς συνέχισε την προβληματική του λειτουργία) , να τονίσω ότι υπάρχουν εφαρμογές με τις οποίες παρακολουθούνται διάφορα μηχανήματα για το αν λειτουργούν σωστά όλο το 24ωρο και αν όχι , να προλαβαίνουν οι αρμόδιοι να επεμβαίνουν.
Αυτές οι εφαρμογές, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, δύναται να εγκατασταθούν και στα έξυπνα κινητά και όχι μόνο στους υπολογιστές του Δήμου. Ίσως χρειάζονται νέα προγράμματα ή νέα μηχανήματα.
Το θέμα δεν είναι αν ήταν παρών όλος ο μηχανισμός για την αποκατάσταση των 3 συνεχόμενων ζημιών κατά την διάρκεια της Κυριακής , αλλά τα μέτρα πρόληψης ή το εναλλακτικό σχέδιο για την όσο γίνεται λιγότερη ταλαιπωρία όλων.
Όσον αφορά τους επιχειρηματίες, καλό θα ήταν να τοποθετήσουν άπαντες για πολλούς και διαφόρους λόγους, ένα πλαστικό βυτίο νερού για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων. Είναι κάτι που δεν κοστίζει ιδιαίτερα και εξασφαλίζεται η επιχείρηση για κάποιες δύσκολες ώρες.
Τέλος , οι φωνές που ακούγονται για σαμποτάζ ορισμένων .....δεν ευσταθούν .....
Υ.Γ. Σε παρόμοιο γεγονός σε άλλο Δήμο της Ελλάδας,
πάρθηκε απόφαση για απαλλαγή εισφορών για 2 μήνες. Ας εφαρμοσθεί και σε εμάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου